Dědička ohně | RECENZE

Název: Dědička ohně
Autorka: Sarah J. Maas
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 530
Anotace:  Celeana přežila smrtící soutěž i srdcervoucí ztrátu, ale zaplatila za to strašnou cenu. Teď musí cestovat do neznámé země a čelit zdrcující pravdě - pravdě o svém dědictví, která by mohla její život změnit navždy. Mezitím se na obzoru shromažďují temné síly, které chtějí zotročit celý její svět. Celeana tak musí najít sílu bojovat nejen proti vlastním vnitřním démonům, ale i proti zlu, které chce král Adarlanu osvobodit a využít pro své plány. 

 Jako správný fanoušek Skleněného trůnu jsem si ji taky musela přečíst. Dostala jsem ji loni k Vánocům v boxu (který nemám 😭😭😭) společně s prvním a druhým dílem.

  Musím říct, že tohle je moje nejoblíbenější kniha z této série. I obálka mi přijde nejhezčí.     Líbí se mi, že je Celeana v novém prostředí (které jsem si naprosto zamilovala) a poznává nové lidi (které jsem si taky zamilovala 😂).
 Jeřáb, je coby jako vílák a Celeanin lektor skutečný parchant (myslím to v dobrém) akorát ze začátku mi Celeana nepřišla taková cool, "neser nebo tě zapíchnu", ale taková "hmm? Je mi to fuk, je mi fuk co se mnou bude". 
 A co oceňuji asi tak nejvíc jsou kapitoly z pohledu nové fakt badass postavy (taky holky, vlastně čarodějky) Mannon. 
  Nechybí tu napětí, akce, krev, boje a i trochu té romantiky. Tohle všechno se stalo takovou značkou, podle čeho poznáme, že je to kniha od Sarah J. Maas.

Knížce dávám 5🌟/5🌟

F.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dvůr mlhy a hněvu | RECENZE

Knihy přečtené za Listopad 2017

Píseň zimy | RECENZE