Běsnění | RECENZE

Název: Běsnění
Autorka: Anita Grace Howard
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 305
Anotace: Alyssa Gardnerová skočila do králičí díry, čelila tajemné Říši divů a nakonec zvládla naplnit svůj osud. Přežila bitvu o svět podsvětníků a taky o své srdce. V téhle povídkové knize se můžete společně s ní a její rodinou vrátit do Říše divů a přečíst i několik chybějících scén z předešlých knih. 


Když skončilo Zrcadlení, byla jsem smutná a napjatá, protože jsem si myslela, že tím to všechno skončí. Ale naštěstí autorka vydala tuhle povídkovou knihu, kterou jsem si pořídila pár dní po tom co vyšla. Je hrozně smutné, že prostě všechno skončilo, ale kdyby těch knih bylo víc, bylo by to příliš mnoho. Nevím jak vám co jste tuhle sérii četli a oblíbili si ji tak moc jako já, ale mě se chce z toho brečet. Hrozně jsem si na ni zvykla. Ale dost mích výlevů, na ty na tuhle sérii udělám samostatný článek :D.


  Bylo krásné a super si zase vybavit staré známé postavy. Obzvlášť ve scénách, které v minulých třech knihách nebyly, které se odehrávaly později, než kdy se odehrál konec v Zrcadlení a nebo dokonce před začátkem Šepotání. V této knize můžete najít kapitoly nejen z pohledu Alyssy ale třeba i její matky nebo Morfea což je taky bezva. 
  Ale co už tolik bezva není je to, že jestli si tuhle knihu chcete přečíst, budete muset mít u sebe pěkný pakl s kapesníky (nebo alespoň já jich tolik potřebovala), protože jestli jste tak přecitlivělí jako já, tak budete brečet skoro v každé kapitole. A já u knih nerada brečím, i když to jsou moje oblíbené knihy. A tady jsem brečela fakt hodně, obzvlášť u jedné specifické scény 😭😭😭. Ale je to opravdu krásné, líbily se mi scény s mladou Alison, nebo svatbou či porodem. 
  Já to radši ukončím, protože jestli tu budu ještě chvilku vzpomínat, tak se pravděpodobně znovu rozbrečím.

Knížce dávám 4🌟/5🌟 to za ty smutné scény 😭
F.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dvůr mlhy a hněvu | RECENZE

Píseň zimy | RECENZE

Madison Winslentová: svět v planetě | RECENZE