Divotání | RECENZE

Název: Divotání 
Autorka: Anita Grace Howard
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 428
Anotace:Alyssa Gardnerová přežila svou "návštěvu" v Říši divů. Teď je zpátky v lidském světě a je odhodlaná dodělat maturitu a pak jít na její vysněnou vysokou v Londýně. Jenže jako by to nestačilo, plány jí opět zkazí Morfeus, který se objeví v její škole a chce po ní, aby se vrátila zpátky do Říše divů. Jestli Alyssa zůstane ve světě lidí, hrozí, že všichni které miluje vystaví smrtelnému nebezpečí, ale jestli znovu projde králičí dírou, může ztratit víc než jen svoji hlavu.

Tuhle knihu jsem přečetla už jen z důvodu, že jsem byla zvědavá jaké bude pokračování prvního dílu Šepotání. Pak ta tajuplná, krásná a taky trochu temnější obálka která je prostě parádní 😍. A taky jsem se do ní pustila protože jsem ji dostala k Vánocům zároveň se Šepotáním, takže jsem ji byla rozhodnuta přečíst, i kdyby to bylo za já nevím jak dlouho.

  Hodněkrát se mi stalo, že když jsem četla druhý díl série, byl mnohem víc slabší než ten první. Tady to ale rozhodně neplatí. Připadá mi, že na této knize se autorka ještě víc vyřádila. I když by jste řekli, že to moc nejde, protože je to náš svět, ve kterém jsou určitá pravidla. Ale je to tak. Taky mi připadá, že do tohohle dílu dala autorka o kapku víc té "temnoty". 
  Bylo zajímavé sledovat ten slet událostí, které Alyssa prožívala a prociťovala. Když jsem dočetla Šepotání, chvilku jsem si myslela, že tenhle díl bude slabší, protože to nejhlavnější napsala v prvním díle a na tenhle jí toho moc nezbude. Ale šeredně jsem se mýlila.
  A ještě musím pochválit ty písmenka. V recenzi na Šepotání jsem psala, že tam nejsou obyčejná černá písmenka ale zelená. Totéž platí o téhle knize, písmenka tu nejsou zelená, ale FIALOVÁ.
  Jenže se musím přiznat, že ačkoliv se děj odehrává v našem světě, byla jsem ještě víc zmatenější než u minulého dílu (ale možná to je tím, že jsem tomu nevěnovala celou mou pozornost).

Tak tomuhle skvělému druhému dílu dávám 4,5🌟/5🌟

F.

Komentáře

  1. Pěkná recenze :) Divotání jsem četla asi před rokem a líbilo se mi tak napůl :) nejspíše je na mě až moc zmatené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) já popravdě netuším před jakou dobou jsem tuhle sérii četla :D. Ze začátku jsem to měla taky tak, ale pak jsem si to přečetla znovu a už to takové nebylo :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dvůr mlhy a hněvu | RECENZE

Píseň zimy | RECENZE

Madison Winslentová: svět v planetě | RECENZE