Dvůr mlhy a hněvu | RECENZE

Název: Dvůr mlhy a hněvu
Autorka: Sarah J. Maas
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 655
Anotace: Feyre se vrátila spolu s Tamlinem a  jeho poddanými na Jarní dvůr. Ale poslední 3 měsíce si tam připadá jako zajatec A přesně v tu dobu si pro ni jak slíbil přišel Rhysand, který ji odvedl s sebou na Noční dvůr. Postupem času poznává, že je mnohem silnější než si myslela, začíná chovat nenávistné city k někomu, u koho by jste to vůbec nečekali a taky zjišťuje, že to, co zažila pod Horou byl jen sklonek toho, co je všechny ještě čeká.

Na Dvůr mlhy a hněvu jsem se nahorázně těšila a v den kdy vyšla jsem si ji taky koupila. Jenže musím přiznat, že jsem byla bláhová, protože jsem to někde na začátku (když si pro Feyre přišel Rhysand) zavřela a otevřela o tři měsíce později. Ale nakonec jsem se k tomu pdvážila a nelituji toho.

Tak na téhle knize se podle mě autorka pořádně vyřádila (můžete to poznat i na její tloušťce 😂). Druhý díl je ještě mnohem lepší, než ten první. To mi určitě spousta lidí, co tuhle sérii četla potvrdí. Sarah ve mě dokázala vyvolat protichůdné pocity něž jaké jsem k určitým postavám chovala v prvním díle (což se mi u všech knih nestává). Najdete tam spoustu radosti, smutku, vzteku, bezmoci a jinačí pocity, které jsou v knize dokonale rozesety. Nechybí ani "kapka" romantiky a nebezpečí. Opravdu je to v tomhle díle dokonale dávkované, taky tam budou mít větší roli (a vsadím se že i v dalších dílech) postavy, o kterých byla v prvním díle jen letmá zmíňka. Možná je to jenom mnou a mou posedlostí knihami od S. J. Maas, ale v této knize jsem nedokázala najít žádnou chybu nebo nějaké autorčino zakolísání:D.
Rhysand se v tomto díle ukázal jako velký hrdina a opravdu velký milovník 😂.  A taky jako velkej náfuka, sebeobdivovatel nebo bojovník či ochraňovatel (ale v dobrým slova smyslu, né jako někdo jinej). Prostě dokonalej :D.
Naopak Tamlin se stal tím největším parchantem, o jakém jsem kdy četla. A to jich bylo fakt hodně. Za své naprosto nevhodné chování si ode mě vysloužil jen nenávist, která když jsem o něm četla mnou hodně cloumala (a to nekecám, fakt jsem se u těch scén třásla nenávistí).


Nemůžu si pomoct, ale dávám Dvoru mlhy a hněvu 7🌟/5🌟 😀
Ps:taky nesmím opomenout, jak nádherně ta kniha voní 😍😍😍

F.

Komentáře

  1. Hezká recenze :) Na tuhle knihu se už dlouho chystám, tak snad to do konce roku zvládnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji 😃. Tak to ti držím palce ;) a pak nezapomeň napsat jak se ti líbila :)

      Vymazat
  2. Pěkná recenze :) Já se na ni teprve chystám, ale první díl byl vynikající :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji 😃, určitě to udělej ;). To byl, ale v porovnání s tímhle to je slabší odvar :D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Píseň zimy | RECENZE

Madison Winslentová: svět v planetě | RECENZE