Losing it | RECENZE

Název: Losing it
Autorka: Cora Carmack
Nakladatelství: Jota
Počet stránek: 245
Anotace: Bliss Edwardsová, na první pohled úspěšná a bezproblémová studentka herectví obklopena spoustou přátel. Zní to skvěle, ale Bliss se trápí, protože je ještě panna. Když se to dozví její kamarádka Kelsey, odtáhne ji do baru, kde ji po konzumaci několika panáků na kuráž vybízí, aby si našla kvalitního milence na jedno použití. Bliss prchá zbaběle na záchod, ale cestou narazí na zajímavého mladíka jménem Garrick, zabraného do Shakespeara.  Neplánovaně přeskočí jiskra, jenže když už leží Garrick svlečený na její posteli, s blbýma výmluvama práskne do bot, a dalšího dne zjistí něco, z čehož zrovna neskáče dva metry vysoko.

Na knihu jsem narazila, když jsem se koukala na e-shop nakladatelství Jota. Na první pohled mě zaujala ta obálka, která je prostě WOW 😍😍😍😍😍 nádherná. Pak ten název Losing it, který je z mého hlediska originální. A když už jsem si ji prohlížela, uviděla jsem, že je ve slevě. Takže jsem neváhala a teď sídlí u mě v knihovně. Když jsem pak na internetu hledala víc informací o této knize, zjistila jsem, že je to román. A to pro mě znamenalo hodně, protože to byl můj úplně první. A díky ní jsem se posunula zase o laťku víš, protože do tě doby jsem četla hlavně YA knihy. Říká se, ať nesoudíme knihu podle obálky. Jenže u této to prostě nešlo, ta obálka ve mě vyvolala pocit, že bude skvělá. A zklamal mě můj pocit? Ne, i když se tak párkrát stalo (např... u Bez srdce).

Tohle je ten typ knihy, kde se našly trapné scény, kdy jsem měla fakt chuť tu knihu zavřít, protože jsem se tak trošku za Bliss styděla :D (a taky protože nemám moc ty trapné scény ráda:D). Ale zbytek knihy to stoprocentně vyrovnal. Nenašla jsem tam žádné (nebo si je aspoň neuvědomila) zdlouhavé popisy. Taky tam byly scény, kdy jsem se červenala až za ušima. Jeden z důvodů, prč se mi tahle kniha líbila je ten, že se to klidně někomu mohlo stát, třeba se něco podobného přihodilo autorce. A taky se mi líbí, že tam nenajdete žádný náznak kouzel či magie (těchto knih mám až až). Prostě obyčejný život, obyčejné dívky, v obyčejně krásném světě.
U Bliss jsem si často říkala: "Wtf, proč?" (taky jste si to u ní často říkali?), ale nikdo není dokonalý a každý má své chyby. Tím chci říct, že si takové setkání se svou životní láskou můžu v hlavě představit seberůžověji, ale ve skutečnosti to bude jeden velkej trapas :D. Bliss je prostě obyčejný člověk (a to je super, musím začat víc číst romány, kde budou JEN obyčejní lide :D).

A konečně to hodnocení :D
Za mě kniha dostává 4,75🌟/5🌟
Tak a tady je tolik mnou opěvovaná obálka