Moje posedlost S. J. Maas knihami

Jak jste již mohli uhádnout z názvu, tenhle článek bude o mé posedlosti knihami od S. J. Maas. A taky to bude o mém vylévání srdce. Takže než začnete číst ten druhý odstavec, zamyste se, OPRAVDU ho chcete přečíst?

Někteří z vás to možná znají a mají to taky tak. Můj názor na ni jako autorku je opravdu pozitivní. A opovážím se tvrdit, že je to ta nejlepší autorka. Nemá na ni ani samotný G.R.R.M., Rick Riordan a ANI J. K. Rowlingová. Hádám, že Potterheadi si už chystají kameny aby mě s nima zamordovali, ale než tak uděláte, tak si zkuste její knihy přečíst (pokud jste tak ještě neudělali) a pak mi napište váš názor. Její knihy mají podle mě to, co ostatní postrádají. Vím, teď se všichni budete ptát CO přesně postrádají, ale to vám nedokážu říct, protože ostatní knihy co jsem četla, jsem si tolik nezamilovala jako ty od S. J. Maas. Nejde to vyslovit slovy, protože to cítím v srdci, hluboko, hluboko opravdu hluboko v srdci. Dneska (3.10) jsem viděla video recenzi na Královnu stínů (3.pokračování autorčiny prvotiny Skleněný trůn) od Svět podle Marillee (pokud ji tady ještě někdo nezná, tak tady je odkaz na její youtube kanál). No a každopádně, ona o ní mluvila tak, že mi moje srdce přikázalo, abych si tuhle jedinečně skvělou sérii znova přečetla. A ani mi nevadí že čtu něco jiného. Prostě a jasně, mému knižnímu světu vládne Aelin s Jeřábem a Feyre s Rhysandem 💘. A rozhodla jsem se, že začnu se sérií Skleněný trůn, protože Dvůr trnů a růží má pujčený moje kamarádka. Už delší dobu (od začátku ledna) mě deprimuje, že jsem nic od ní nečetla (pak to samozřejmě zmírnil Dvůr mlhy a hněvu, ale ne na pořád). No a já si myslím, že  přijde docela vhod (jako to znovučtení), protože vyšla Říše bouří a Tower of dawn. Doufám, že mi tyhle dvě zmírní čekání, než vyjde A court of  and ruins (2.pokračování Dvora trnů a růží) v češtině (což by mimochodem mělo být pokud se nemílým někdy v červnu 2018), nebo než si to někde koupím a přečtu v angličtině. A tady máte recenzi na Dvůr trnů a růží.

No, tak tohle už bude konec (konečně co? 😃) a pokud jste to dočetli až sem, tak vám moc děkuji, a upřímně doufám, že vás tento článek nenudil. Do komentářů mi kdyžtak napište, jestli tuhle autorku a její knihy znáte, jestli jsou to taky vaše srdcovky jako moje a jestli znáte, tak která kniha se vám nejvíc líbí. A pokud neznáte, tak mi napište ,ke které knize/sérii cítíte to samé pouto jako já k těmto knihám.
Ps: pokud tohle čteš Jolano, VRAŤ MI DVŮR TRNŮ A RŮŽÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!! A je mi jedno jestli jsi ho nepřečetla.
F.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dvůr mlhy a hněvu | RECENZE

Píseň zimy | RECENZE

Madison Winslentová: svět v planetě | RECENZE