Zrcadlení | RECENZE

Název: Zrcadlení
Autorka: Anita Grace Howard
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 427
Anotace: Po zdrcující bitvě přijala Alyssa své divé šílenství a společně se svým tátou musí jít a zachránit tři osoby, které tak moc miluje - její mamku, Zacha a Morfea z područí Kdekolijinde. A pak společně s jejími rytíři zachránit Říši divů odvrácením rozkladu a zkázy, jež se zrcadlí v každém zrcadle na světě. Ale jestli uspějí a přežijí, čeká opravdu všechny šťastný konec?

Jsem ráda, že byla tahle kniha vydaná (někdy se stane, že nakladatelství vydá třeba jen dva nebo tři díly ze série a dál pak nic). Protože bych nevydržela bez toho, aniž bych věděla jak to dopadne. Sice je to už opravdu dlouho co jsem tuhle sérii četla, ale pořád mě přepadá ta nostalgie. Zrovna nedávno jsem přemýšlela na tím, že už si nebudu moc kupovat nové knihy (možná jen ty, co jsem četla), protože já jsem ten typ člověka, co by se rád (hodně rád) vrátil k těm, co už četl ale nemá na to čas, protože těch nových je opravdu hromada. A já si opravdu chci dát rereading série Šepotání, Dvůr trnů a růží, Skleněný trůn atd... Tak mi držte palce, ať mi tohle (dejme tomu název) předsevzetí aspoň nějakou chvilku vydrží :D.

Jsem ráda, že se dění tohohle dílu zase odehrává v Říši divů. Jako ne že by se mi Divotání nelíbilo, ale Říše divů je prostě Říše divů.
  V tomhle díle na mě čekalo překvapení skoro za každým druhým rohem, protože takovou uzdu představivosti autorka v minulých dvou dílech ještě nepovolila. Jasně, teď si (myslím) říkáte že to není pravda, ale pokud se nemýlím, tak musela vytvořit Kdekolijinde, které v původní Carolově Alence nebylo ( alespoň myslím že nebylo :D), ale řídilo se podobnými pravidly. Za to má u mě další plusovej bod.
  Obálka. Prostě dokonalá a všimli jste si těch bílých srdíček v Zachových očích? Prostě nádhera😍.     Ale nevím, jestli to tak mám jenom já, ale už to podle mě prostě není ono. Za to autorka samozřejmě nemůže, ale já jsem prostě hrozně fixovaná na ty první díly, které jsou většinou nejlepší. A připravte se, že vám u tohohle dílu možná ukápne nějaká ta slza (mě alespoň ukápla).
  U tohoto dílu oceňuji ještě víc, že autorka do děje zapojila i Alyssina otce, který tu měl takovou druhou vedlejší roli. Taktéž jsem se o něm dozvěděla mnohem víc.
  Taky v tomhle díle jde vidět, jak moc dokáže Říše divů změnit někoho, kdo v ní nikdy nebyl na tak dlohou dobu.

Ať to tu neprotahuju, tak jí dávám 4,5🌟/5🌟