Knihy přečtené za Listopad 2017

Listopad byl zase konečně produktivní, co se čtení týče. Přečetla jsem celých patnáct knih, což se mi, pokud vím v uplynulých měsících ještě nestalo. 

1. Illuminae - Amie Kaufmanová, Jay Kristof, CooBoo
Tenhle listopadový re-reading Illuminae je můj druhý. Určitě si ho vy, co jste ho nečetili a pořád váháte přečtěte. Už jenom kvůli tomu grafickému zpracování. A jestli váháte, tady jsem na ni napsala recenzi :).

 2. Pojídači mrtvých - Michael Crichton, Baronet
K téhle knize jsem se odhodlávala docela dlouho. Možná víc, jak čtyři měsíce. Ale stálo to za to. Opravd velice zajímavě napsaná kniha. Pro milovníky Vikingů nebo historie jako dělaná.

3. Děsivé storky: Kletba egyptské mumie - R.L.Stine, Fragment
  Tohle je druhá kniha, co jsem od tohoto docela známého autora hororů přečetla. Děsivé storky je soubor sto stránkových knih přepsaných pro dědi. A já musím přiznat, že jsem se u těchto knih (této a ještě jedné) trochu bála. Ale určitě to zkuste, nic tím nezkazíte :D.

4. 14-14 přátelství napříč staletími - Silene Edgarová, Paul Beorn, CooBoo
  Na tuhle knihu jsem si brousila zuby od té doby, co vyšla. A až teď v listopadu podařilo v knihovně ulovit. Je to opravdu krásně napsaná kniha. Taky pro ty, co se zajímají o druhou světovou ve Francii. 

5. Zubr si hledá hnízdo - Dksana Bula, Host
Přemýšlím, že si začnu kupovat ilustrované knihy a že bych začala touhle. Objevila jsem ji v knihkupectví, když jsem čekala až si mamka něco vyřídí. Hned jsem se do ní zabrala a přečetla jsem ji asi za pět minut. Musím říct, že ty ilustrace jsou opravdu krásné :).

6. Madison Winslentová: svět v planetě - Marek Kos, Barbara
Tuhle knihu jsem četla jako e-knihu. Mou první a na sto pro poslední e-knihu. Kniha jako taková byla pěkná, jenže i když měla pouze 139 stran, četla jsem ji velice dlouho. Určitě si ji jednou přečtěte :). Tady na ni máte recenzi :)

7. Zmizelá škola - Daniela Krolupperová, Albatros
Po delší době mě brácha opět poprosil, ať mu čtu před spaním. A tohle byla jeho první volba. Pokud si dobře pamatuju, dostala jsem ji v první třítě, takže bylo hezké si ji zase zopakovat. Na čtení je kniha velice nenáročná, takže ji můžou číst i mladší čtenáří (6-7) jako můj brácha.

8. 101 dalmatýnů - Walt Disney, Egmont
Nevím jak vy, ale já Disneyovky naprosto miluju, takže přečíst si tuhle knihu kterou mám už od školky bylo pro mě opravdu parádní. Je to zkrácená verze filmu samotného, takže v ní není všechno vylíčeno dopodrobna. Další skvělá oddychovka na čtení před spaním.

9.  Bambi - Walt Disney, Egmond
Bambiho jsem jako malá měla taky hodně ráda. Je to vlastně moje asi pátá nejoblíbenější Disneyovka. A zase další super krátká kniha na čtení před spaním :).

10. Skvrna - Gillian Flynnová, Knižní klub
Na Skvrnu jsem narazila v knihkupectví, když jsem tam kupovala dárky pro mamku. Asi bych si jí vůbec nevšimla, nebýt jedné bookstagramerky, která ji má na fotce ve svém feedu. Tak jsem se na ní podívala a definitivně jsem se rozhodla si ji koupit až když jsem uviděla to poděkování, které bylo určeno Georgi R.R. Martinovi. Mému nejoblíbenějšímu autorovi. Opravdu super kniha.

11. Píseň zimy - S. Jae Jonesová, CooBoo
Na začátku jsem se rozhodovala mezi šesti knihami. Pak z toho byly dvě, a když tu druhou neměli v knihkupectví nakonec jedna. Jedna krásná, nejen obálkou ale i příběhem a úžasná kniha. Jestli máte rádi rettelingy, nebo třeba jen hudbu nebo kouzla, určitě se do ní pusťte. Nebudete litovat. Recenze jako vždy zde ;).


12. Já, JůTuber - Stejk, Pedro, MadBros, Gabrielle Hecl, Shopaholic Nicol, CooBoo
Vůbec jsem od minulého roku nevěřila, že ji přečtu znovu a celou. Jenže brácha si nedal pokoj, dokať jsem mu ji nezačala číst. Moc mě nebavila a znovu ji číst nehodlám.

13. Já, JůTuber 2 - Falenka, House, Expl0ited, Makyna016, Martin Rota, CooBoo
To samé jak u jedničky. Brácha otravoval ať mu přečtu i tuhle. Jetšě že nemám další díly :D.

14. Hra o trůny komiks #1 - George R.R. Martin, Egmont
To je tak super, že se George rozhodl i pro komiksové zpracování. Obrázky jsou opravdu super a tak nějak podobně si ty postavy i představuji. Až na pár výjimek (no jo, Sean Bean u mě už navždy zůstane Nedem Starkem). Milovníci i neznalci GoT, určitě si to přečtěte ;)         

15. Easy? - Tammara Webberová, Jota
Pokud se nemýlím, Easy? jsem objevila loni. A ráda jsem se k ní zase vrátila. Opravdu krásná, úžo, super kniha. Doporučuju všem ;).

Tak a to je všechno. Kolik jste toho za listopad přečetli vy?
F.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dvůr mlhy a hněvu | RECENZE

Píseň zimy | RECENZE

Madison Winslentová: svět v planetě | RECENZE